söndag 10 mars 2019

Gunilla på besök!


När jag var runt 25 år och flyttade upp Stockholm efter avslutad lärarutbildning fick jag tjänst på Stimmets skola. Där hade jag en rätt tuff första klass, som det så ofta blir när man är ung, oerfaren och idealistisk. Jag hade turen att få väldigt bra support runt omkring på skolan, av min parallellkollega Anita, av Berit, Kicki och Ingemar på fritids, av Conny och Gina och av Gunilla. Varmt tack till er alla, utan er hade jag nog inte varit kvar i läraryrket. 

Gunilla blev min mentor, innan sådana var obligatoriska för nyutbildade och betyder väldigt mycket för mig. Nu var hon och hennes två vänninor Lena och Maria här en långhelg och vi fick chansen att träffas efter många år. Så mysigt att få ha dig/er här! 





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar