söndag 3 mars 2019

Besök, träning och familjebilder


Under hösten hade vi fin besök i form av Micke och Pernilla och lille Alvaro. Micke och Pernilla sökte jobb här i Lissabon samtidigt som oss och vi var de två par som var kvar till sista omgången. Till slut föll Gunnels val på Johan och mig, mycket tack vare montessorin tror jag och Micke och Pernilla fick tjänst på Teneriffa så allting löste sig på bästa sätt. Vi har sedan träffats på konferenser genom åren och blivit nära vänner och nu äntligen var det dags att komma hit och hälsa på. 



En guidad tur i Lissabon hör förstås till! 



Liksom Pastel de Nata!



Hos mig kan man inte hälsa på utan att sättas i arbete :-) 


Så härligt att ha er här kära vänner! Jag ser fram emot att vi snart ses igen <3



Jag har varit flitig med träningen nu i höst, ett måste när det är högt tempo och mycket som ska göras. Jag har kört gympa på stranden, yoga och padel samt lite promenader och styrka mellan varven. Utöver padelträning varje vecka så har Johan och jag också spelat lite mixmatcher, himla kul sport och Cathrines yoga är ljuvlig! Nu i december har det varit lite uppehåll med strandgympan så nu längtar jag efter att den ska sätta igång igen! 


Andrea är världens bästa fotograf. Här kommer några av årets skolfotografier. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar