onsdag 2 september 2015

Skåne!

Vi åkte ner på söndagen, lämnade av väskorna och åkte ut till familjen Emanuel Maier. 
Vi inledde och avslutade sommaren tillsammans, supermysigt! Ena dagen badar man vid Borstahusen i Landskrona och nästa på Carcavelosstranden i Portugal, same same but different! 












God och mysig middag som alltid! 




Soffmys! 






Den här bilden är till dig Emma! Emmas underbart goda olivoljor finns på Grand Deli i Lund! 


Skolbesök på Lmg, kärt återseende både för stora och små! 
Varmt tack för att vi fick komma! Här är Vilfred i sin gamla klass.









Lovisa träffade sina kära vänner!


Jesper träffade också sina kompisar, har ingen bild så det får bli en när från när Hjalmar var här hos oss. 

Jag hann med lite jobb också. Jag träffade Linda på Färgsolen och mina handledarkollegor bl a finaste Bodil! Roligt men ingen bild. 




På kvällen så var jag hos bästa Britta och på morgonen fick jag följa med till hans nya förskola, Barnens hus! Kul! 







På onsdagen åkte vi ut till Staffanstorp och fick vi träffa Johannas fina häst. Vilfred och Lovisa fick till och med rida på den. Häftigt! 





Johanna är jätteduktig på att rida. 


Här kommer modiga Lovisa! 







Hä kommer modiga Vilfred!




På kvällen var det mysig middag med Johans syster och bror med familjer. Trevligt och gott! 










Många att säga adjö till! Alltid lite sorgligt!



På tåget till Kastrup! 


Tillbaka i Portugal! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar