söndag 3 april 2016

Stranddag!


 Vädret har varit rätt varierat, både här hemma och när vi var iväg på vår påsktur. Soligt och varmt ena dagen och regnigt och ruggigt andra dagen. Lite aprilväder här också alltså! I fredags var Johan och spelade golf. Det var strålande väder så jag och barnen tog en stranddag. Somliga av oss badade fast vattnet var ruggigt kallt. Jag doppade tårna, det räckte!
















Lunch på Windsurfer café är ju aldrig fel. 




Hjärtformad toast till mitt minsta lilla hjärta, som börjar bli stor nu, snart 9-årsdag. 


En liten sportingkille ville spela fotboll med Jesper och han ställde upp såklart! 


Helgens lite regniga väder gjorde att något på att-göra-listorna blev gjort, tur! Vi har haft ett finfint påsklov och laddar nu inför intensiva veckor framöver. 

På fredag åker jag till Sverige, först till Småland, sedan Norge och sist Malmö Högskola. Jag hoppas på att få träffa några av er nära och kära som är i de trakterna även om jag som alltid vid de här hemresorna har rätt hektiskt schema. Sköt om er! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar