onsdag 11 juli 2018

Firande i Botanic Jardim och på Jamie Oliver!

Princip Real är ett mycket trevligt område i Lissabon där jag absolut kommer tillbringa lite mer tid. När jag blev firad av Helene och Hanna i samband med min födelsedag så var vi i just det området. Först promenerade vi runt i återöppnade Botaniska trädgården, alltid mysigt med träd och blommar men inte jätteimponerande, inget man måste se skulle jag säga. 









Sangria i den mysiga parken i Princip Real. 




God middag på Jamie Oliver med härligt sällskap. Varmt tack flickor! 








Lissabon är vackert vid alla tidpunkter. 




När jag var på lunch med Pernille i det här området så tipsade hon mig om många flera mysiga restauranger här omkring, flera med terasser med fantastisk utsikt. Mer om det i ett annat inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar