söndag 11 februari 2018

Nytt år, nya möjligheter!


Nytt år, nya möjligheter! Har inte varit så flitig med bloggen än i år märker jag. Får bli bättring på det! Det började med nyårsafton. 


Då var Hanna, Andrew, Gunilla och barnen här, mysigt! 








Sedan åkte Lovisa, Johan och jag in till Lissabon för att se raketerna där, det var väldigt mycket folk och fantastiskt fint! 





På jullovet så åkte vi en tur till Marianne, alltid lika mysigt! 












Skolan drog igång och vi hade en härlig skräpplockardag på stranden. Vi är på god väg att bli en Grön flagg skola, roligt! 











Helene fick besök från USA, hennes amerikanska syster Darcy hade dessutom med sig en överraskning, Helenes son Arwid som arbetar och åker skidor i Kanada. Snacka om glad överraskning! 




Yuliya bjöd hem oss på 30-årsfirande, trevligt! Hon glömde bara att säga att de 10 rätter som hon ställde in först bara var förrätten, sen kom huvudrätten och efterrätten. Vi rullade hem! Varmt tack Yuliya för all god mat! 







Jag har faktiskt varit flitig med träningen, känns härligt! Jag som är lagspelare behöver gruppträning för att jag ska prioritera rätt! 









Hanna har också fyllt år, vi firade henne på en trevlig restaurang i Parede. 




Förra fredagen fick vi finbesök på skolan, Mariana och lilla Iris. Så himla söt! Vi tog en fika vid stranden, mysigt! 






Pizzerian på hörnet är poppis hos alla i familjen Olsson. 



Tänkte först att det inte har hänt så mycket så här i början på året men nu när jag samlar ihop det så var det visst en del :-) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar